And if you break, I will make you whole.

Vintern är faktiskt ganska så charmig, den här bilden är tagen 100 meter från vårt hus, om ens det. Från Victoriabron, Corrny som tagit den. Himla fint är det iallafall.

Idag väntas det säljutbildning med Jobbet, så jag tror verkligen det kommer bli kanon för att:
1) Jag har världens bästa arbetskamrater.
2) Han som ska föreläsa har jag hört är duktig.
3) Varje gång vi samlas har vi jätte roligt.
4) Nämnde jag att jag har bra arbetskamrater?

Nää men jag tror faktiskt att det kommer bli jätte bra, kommer nog va en givande kurs och behövligt för många(inklusive mig). Så nu ska jag ta mig något litet att äta sen blire att börja göra sig iordning(klä sig osv). Hoppas alla har en kanondag!
PEACE OUT!

Corrny och jag med vårat kära gamecube(kontroller)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0