You shine brighter then every star on the night sky.

Haft en kanondag! 
Gick in till tanläkaren i spöregn(okej, mindre bra) och jag hade fkatiskt inga hål(!!!) Vilket var jätte bra. Sen efter det vare tänkt att jag och Nadja skulle lunchdejta på stan. Men hon fick kortare rast så det blev inte så, men jag satt med henne under hennes lååånga 30 minutersrast ändå.(usch så snäll jag är)
Efter det blev det att gå in till stan och möta Linnea och vi gick på waynes, hon köpte iste och jag en caffelatte(jag ska lära mig att dricka kaffe - okej?) Men vi vart så hungriga så vi gick vidare till subban och köpte med oss varsin macka och traskade vidare(i regnet) till Mia och åt där. Sen blev de lite mer gå på stan och sen kom Jääns och hämtade oss och skjutsade hem mig(TACK SKARU HA!)
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0