Time to make one last appeal for the life I live.

Jag och corrny har jobbat på jätte duktigt och flitigt kan jag ju säga! Steg upp vid halv 8 och käkade frulle med grabbarna, sen blev de sängen ett tag tills vi blev väckta av bosse som satte igång världens skönaste låt. Så kl 9 blev de dra på se arbetskläderna ´(jag var rå coool, corrny var ehhmm... mindre cool). SÅ, vi har täckt för fönster, satt upp maskeringstejp, tagit ner allt från väggarna och sen sprutat på medel för att färg ska försvinna -> sen tvättat av medlet på hela huset -> sen så har vi även hunnit skrapa bort en hel kortsida. Sen så var jag så slut, så tog en powernap! Efter det blev de bullbak för hela slanten. Dem vart jätte goda! Där vid halv 10 satte vi oss och spelade cluedo som vi alltid brukar spela här uppe, och gissa vem som vann!!
ajja, nu ska jag och corrny krypa till sängs och slå på bones avsnitt. Hoppas det blir mindre snarkning från den andra sidan av sängen denna natt så man får sig nå sömn.
PEACE OUT!

Här skulle jag vilja vara just nu, liggandes i en hängmatta med ett glas lemonad i handen och jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0