You're a beautiful mess to me.

Ensam hemma, så har spenderat massa tid med paps för en gångsskull. Var i stugan igår, rå mysigt - fiskade, sköt med luftgäver(rättare sagt -spöade paps i att skjuta!), grillat och även fått testa röja med röjjsågsgrejjen haha.
Sen så idag har jag varit en mycket snäll och duktig flicka och lagat mat åt paps. Blev grillat så som vi alltid gjorde när jag var liten - majs, potatisgratäng(faktiskt god för att vara första gången jag gjorde de) grillspett med chorizzooo/bacon, grillspett med kyckling och grillspett med cocktailtomater/zuccini(?)/lök. Vart hur mumsigt som helst.
Sen så nu ska jag lägga mig i soffan och mysa framför en film och dricka te.
PEACE OUT!

glad och suddig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0