There’s a fire that never will burn out.

Har överlevt min 30 timmars jobbar helg! gick typ hur bra som helst faktiskt! Fast de kändes i kroppen igår och idag - har varit huuuur slö som helst och sovit mega mycket! Igår blev de äventyr med pia och vi drog på wok'n'roll och köpte med oss mat och satte oss uppe på vitberget och käkade.
Sen blevre att dra till ursviken och basta och bada med alexander, Mh och Tj(eller okej, killarna badade och jag blev islängd typ sista gången innan vi gick in och bastade). sen så drog pia för hon skulle upp tidigt idag och jobba.
Så efter de drog jag och grabbarna hem till mh och såg film, vi hade först tänkt se skräckis men de blev arthur istället - den var typ faktiskt hur rolig som helst! Tror den va slut typ kvart i 2, så då skjutsade jag hem grabbarna innan jag begav mig själv till min kära lägenhet!
Nu ska jag och gabbs typ se nån film!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0