We got nothing left together.

Vi anlände imorse hit till syster. Vi åkte hit på 7 timmar, lyckades inte sova så mycket i bilen så var hur trött som helst när vi kom fram. Har just kommit hem efter att vi varit på stan, blev massa nya köp för mig, köpte en t-shirt, ett linne, nya bikinitroser och en läderkjol. Hur coola kläder som helst, lägger väl upp bilder på det sen när vi kommer tillbaka till skell. Syster och Kalle(hennes grabb) är och jobbar, dem for ungefär när vi kom hit. Syster kommer nog hem om kanske 1 timme. Ska prata med henne och höra om hon inte vill gå ut med mig, det skulle va himla coolt att gå på krogen här med min storasyster! Det skulle faktiskt va nått. Men nu ska jag inte skriva mer.
PEACE OUT!

gammal bild, orkade inte ladda upp nån.

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Hejhej!

Allt bra med dig? =)

2010-07-24 @ 00:03:05
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0