If you had one phone call to make before you died, who would you call, what would you say.

Kom just hem efter en toppenkväll. Kvällen spenderades med Pia, och sen hamngänget typ haha. Orkar inte skriva allas namn. Jag och Pia drog iallafall till stadsfesten, mötte upp grabbarna, gick runt lite och träffade folk. Sen så blev vi lämnade vid öltältet för jag är ju inte 18 än... Kändes drygt! Så då drog vi och åkte karusell och mötte jeppes och hans kompisar. Men dem lämnade oss också för öltältet... känns ju bra haha. Sen så när Pia drog så kom aljh och joinade mig och hamngrabbarna kom då med! Sen så där vi ägnade typ mest tid var vid klogrejjen, där man kan ta upp mjukisdjur osv. För killarna var ju så bra på de där! Så jag fick en SPIDERMAN och 2 PLAYBOYKANINER av Lidman. Tack grabbar:]! Nu ska jag vara social med grabbarna på msn.
PEACE OUT!



folket som kvällen har spenderats med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0