without it, there would be less problem for all.

Har just kommit hem efter en kanon kväll med brudarna. Vi pratade, skrattade åt massa skämt, kollade på tobbe i en annan del av köping, kollade bloggar, åt kladdkaka/äppelpaj för att fia att hjalmar varit duktig, såg film: Rec, Fan vad stressad man blev i den filmen. Sen så var moster jätte snäll och skjutsade hem mig fast hon inte skulle hämta mathilda. Tack.

PEACE OUT!





"vad sa gud när hans kapade sin andra nager?
-fan jag brände en till"

"Vad hade hitler för rignsignal?
-han hade ljudlös"

"Vad har en nerslagen jude gemensammt med Mc Donalds?
Livet har sina goda stunder."

"Hitler var och besökte Auswich, då radade man upp alla fångar på ett led.
När Hitler går förbi en liten flicka stannar han upp och säger:
-lilla flicka hur gammal är du?
Den lilla flickan ler och säger:
-jag fyller 5 imorgon
Då ler hitler ännu mer och säger:
-Nej det gör du inte...."


"En neger hittades drunknad i en insjö i Alabama med 10 meter kätting runt sig. i polisrapporten stod det: The nigger stole more than he could carry."

"-Jag gillar verkligen inte kineser.
-Varför då?
-De kollar alltid snett på mig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0