What hurts the most, is being so close, and having so much to say, and watching you walk away. And never knowing, what could have been.

thess kom med den goda nyheten att hon fått jobb och att jag kanske kunde få jobb där med, typ kanon! så jag ska skicka in CV till dem, och de är ju ba de som är grejjen... CV.... jag är så sjukt dålig på det för jag tycker det är jätte svårt med att typ "skryta upp sig själv".... För jag tycker inte det är så mkt med mig som är så bra. Men vi får se, hoppas det blir bra. Kommer bli kanon om vi får jobba tsm igen(vi har gjort det i 2 år, så vi trivs som med varandra!) och extra pengar är ju aldrig fel..

Sen så ikväll ska ha "myskväll" med familjen. Och nu under dagen så ska jag packa massa för jag och min aljh drar ju till fjällen imorrn, TAGGA lixom! komm3r ju bli helt nästan kanon, först 7 timmar på buss - inte så kanon, sen så blire 5 dagar tsm i deras stuga - SUPERKANON!

Fast jag har lite problem med vad jag ska packa, har alltid så sjukt svårt för det. Tycker det är jätte.. ehhmm.... jobbigt typ. Ba att fråga aljh, när vi skulle till gbg så packade jag typ kvällen innan.(eller okej, de va typ aljh som packa åt mig, ahhaha) Gör de jämt, hatar att packa, typ de värsta som finns. Jag kan inte komma på vad jag ska packa, har kommit på några saker:
- utekläder(alltså jacka, täckisar, vantar, mössa)
- pjäxor och skidor kan ju va bra,
- tandborste
- pyjamas
- kläder,  och där är själva grejjen, vafaan ska jag ta me mej för kläder....
- pengar
Sen då? vad mer kan man behöva....

ajja nu ska jag jobba på mitt cv 
PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0