TRÅKKKKK

OM JUST DIG
Namn: Hannah
Bor: skell
Smeknamn: -
Skola: JB

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
Saknat någon: ja
Ångrat något:

Ljugit: nej de tror jag väl inte
Svikit någon: nej inte va ja vet
Kännt dig sämst: njaaa
Gråtit: ja
Skrattat: jämt!
Varit sjuk: ja
Varit utomlans: nej men vill
Träffat någon du chattat med på datorn: ja, mina kompisar? 

KÄNSLOR
Gråter du ofta: för ofta
Skrattar du ofta: Skrattar jämt,
Hur känner du dig just nu: bra men trött
Hur har du mått senaste tiden: olika
Har du funderat på självmord: nej
Har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: ja
Blir du lätt förälskad: typ inte
Är du kär i kärleken: nej
Tror du på ett föralltid: vill men kan inte
Ska en kille vara lång eller kort: helst lång men i slut ändan bryr jag mig inte
Ska en kille vara blond eller brunett: helst blond men i slut ändan bryr jag mig inte
Får du många killar: nja

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller Blondin:
rödbrunt
Långt eller Kort hår: för långt
Snygg eller Ful: alltid ful
Nöjd över dig och ditt utséende: Jag är nöjd över den jag är
Har någon sagt att du borde bli model?: ja
Har du långa naglar: ja
Sminkar du dig: ofta men inte jämt

Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

du är inte alls ful x*

och det är klart att du ska få spela med oss på gamecubet ;D<3

2010-01-07 @ 11:26:22
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0