It's hard to remember who I was when this began...

Sitter hemma nu, jag och corrny ska göra mat - Pommes och kyckling, påhittigt va? eller cornelia hålelr på med maten jag sitter och spelar dator.

Blev att jag ehmm... försov mig i mosre så blev ingen idrott utan bara svenska där vi skulle läsa upp våra föreberedelse tal för nationella. Kan säga att jag var så sjukt nervös att jag knappt kunde prata och jag tycker det gick bajs och att de var jätte dåligt och allt. Men det är för att jag är perfektionist när det gäller vissa arbetsinlämmningar. Så jag taggar verkligen inte då vi ska hålla ett tal i 5 minuter! För jag gör allt så sjukt personligt.. de suger.

Sen så blev det att gå på stan med thess ett litet tag och jag köpte mig en tröjja, med typ världens härligaste färg!  



nää nus ka jag hjälpa corrny
PEACE OUT!

dagens eller nått



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0