jag har tråkigt.

Har sjukt tråkigt, så snodde den här  från corrnys blogg.

 

VEM

Vem är i rummet med dig? - Världens bästa ludde
Vem fick du senast sms av? - LinneaA
Vem tänker du på nu? - (a)

Pratade du senast i telefon med? - LinneaA
Vems hus var du senast i? - mitt? annars sannas

Sa du senast jag älskar dig till? -syster
Vem önskar du var med dig nu? - ...

Vem är din favoritsläkting? - ...
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - kanske inte bör nämnas här

 

VAR
Var går du i skolan? - John Bauer
Var är din telefon? - ligger på mig
Var är din mamma? -hos urban
Var sover du? - i min säng
Var handlar du mest? - gina typ.
Var fick du tag i tröjan du har på dig? - från HM
Vart åkte du senast bil? - körde hem från mormor och morfar
Var i ditt rum är du? - i min säng

 

VAD
Vad åt du senast? - mat
Vad drack du senast? - O'boy
Vad är det för färg på dina byxor? - har inte byxor på mig, har svarta shortsh
Var är den närmaste saken som är blå? - en tröjja som ligger på golvet
Vad gillar du mest med skolan? - ...
Vad har du på fötterna? - sockar?
Vad är din favorit färg? - RÖD!<3
Vilken film såg du senast? - alice in wonderland
Vad hör du just nu? - takida - tear it up

 

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? - ...
Sovit i en annan säng? - ja
Hånglat i skogen? - nej
Tyckt att din kusin är het? - nej?
Sovit naken? - säkert
Kört över hastighetsgränsen? - hehe jo
Målat om ditt rum? - nej
Dansat framför en spegel? - ja
Fått hicka? - ja
Dumpat någon? - ja
Stulit pengar från en kompis? - nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat? - nej

Varit i slagsmål? - nej
Smugit ur ditt hus? - ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - ja
Hånglat med en främling? - nej
Älskar eller saknar någon nu? - ja



Kommentarer
Postat av: Christer

Fin bild =)

Fast tycker du ska le mer ^^

2010-04-08 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0