It's gonna be hard when I'm gone, and wish that I could explain exactly what you mean to me.

Just rakat benen, och det är alltid lika skönt att slänga sig i sängen och dra på sig täcket. Det är typ bland det skönaste som finns, hahahaha... nää men seriöst - DET ÄR SKÖNT! Tjejer, visst håller ni med? Blev pizza på dallas med anna, bästa lunchen på ett tag. Blev stan ett tag också och jag och anna har typ shopping problem, jag fik med mig en korallfärgad tröjja hem och anna tvåtröjjor. Sen så blev de chill med massage och massage teori, på skolan men jag och emma spelade mest bubble på teorin haha. Sen så var jag och emma gulliga och bjöd våra tjejer i klassen på fika. Ganska romantiska va? Men nu taggar jag för innebandy ikväll, och får se hur mycket jag kommer kunna spela.
PEACE OUT!
tröjja - gina 49;- AWSUME!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt =)

2010-04-29 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0