when the children cry, let them knowing why.

mormor, morfar, syrran, Ana och Hanna kom hit för att fira mamma så vi ahr grillat, alla barn(förutom brorsan) har lagat maten, och tänt grillarna. GUD VA VI ÄR DUKTIGA!!!

Sen så gick jag tvärt när till kiosken där jag ötte robert, linnea och stoffe(?), haha chill, linena hade fan blivi neger typ! och hon hade bara  varit ute idag.. fusk!!!!

Men imorn ska jag bli brun, ska ligga ute och steka på taken redan kl 9 har jag besätmmt. Inte för att olen typ tar då, men ändå lixom? lite måste den ju ta hahaha.. Thess ska komma sen där runt 10-11 och vi sak verkligen ligga och pressa där ute! Ingen ser en helelr så man är itne rädd för att någon ska komma förbi. Ska bara försöka ta mig ut genom att jklättre ur mitt fönster, för jag tycker verkligen itne om stegar (A)! LÄSKIGA SAKER DE DÄR!     Nämen helt seriöst, vore perfekt om man kunde göra det lixom, bara klättre genom fönstret och sen ligga där ute hela dagen.

Ska sno högtalarna från brorsans rum, då kan man lyssna på musik inofrån till dit ut..! YAY

nu orkar jag itne skriva emr, för ana, hanna och beecs kom just tillbaka och vi ska spela mer kubb och sånt"


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0