Please would you one time let me be myself.

Godmorgon alla barn,. nu är klockan tjugo över 8. Jag är uppe, har ingen aning om varför jag inte ligger i min sköna och härliga säng nu... det kan ha något att göra med att det är en geting som flyger runt där inne(har haft fönstret öppet för att de är så otroligt varmt!) och jag r verkligen skit skrajj för getingar!! har aldrig blivit stucken så är extra rädd.

Sitetr just nu i köket med mamma, Grattade henne just för de är ju MORSDAG idag.! Vi ska sen lägga oss uppe på taket och steka, fast den här gången tänekr jag inte klättra upp för stegen, vilket var jätte läskigt, utan tänker klättra genom fönstret på mitt rum.
Jag har dessutom städat mitt rum nu!!!!!!!!!!! Oj vad skönt det är att det är städat, elelr har itne hunnit dammsuga bort alla damråttor än, vill ju inte väcka hela huset. Men det är ändå mycket skönare och finare och känns större än det gjort förut. Dels för att jag haft halva min garderob utslängt på golvet..... och för att jg haft en madrass och sånt på golvet sen thess och linnea sovde här, har inte orkat ta bort den.

Nu ska jag ta och äta lite kladdkaka med after eight på som mamma var så snäll och bakade igår! MUMS, I LOVE IT! jag är en liten tjockis ahhahah, menmen Livet är för kort för att orka bry sig om vad man äter!


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0