Danish - torka dina tårar

Kan inte sluta lyssna på låten. Sp sjukt bra, så sjukt härlig!

Det här är uppföljaren på en annan av han låtar : Le igen



Tycker att han är sjukt duktig. Har laddat ner hans nya album och har det på repeat på iTunes.!!!! kan bara itne sluta lyssna på låtarna. Då vet ni lixom!





Snart ska Linena komma hit, vi ska se "The Uninvited"från skaparna av "the ring" och "disturbia" den verkade typ skit btra och den har typ bara fått bra kommentarer! Det komemr bli fett näääjs!


"Anna återvänder hem efter att ha varit på ett mentalsjukhus, pga mammans död.
 Hemma så möts hon av sin kyliga pappa och hans nya fru, som försöker ta över mammans roll i huset.
Första natten i huset ser den yngre systern Anna ett spöke som varnar henne för styvmamman.
Det står då klart för henne att styvmamman är farligare än vad man tror.
Nu måste systrarna övertyga sin pappa om styvmammans riktiga jag - om de överlever
. Nyinspelning av den sydkoreanska thrillern "Janghwa, Hongryeon".
"




Grejjen rä den att då jag är med Linnea så vågar jag verkligen avra mig själv, känn så skänt att slippa låtsas  vara någon annan. För jag vet att hon tycker om mig för den JAG är och inte för någon jag försöker vara. HAH BABE, du är ganska så bra!


Nu kom Linnea så nu ska vi se film!
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar dej för PRECIS den du är :*

2009-05-28 @ 22:42:03
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0