You infected my soul, my brain and my heart.

Idag äre midsommar, SÅ GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA!

Dagen kommer nog spenderas med Lina och Olivia, vi ska ha picknick typ klockan ett så ska försöka tigga skjuts av mamma till affären så jag och "tillför" någon mat/dricka elelr något hahaha.! Eller så gullar jag med mamma så kanske hon gör en kladdkaka åt mig.?    Sen PÅ kvällen så ska jag nog vara med Thess, hoppas jag då! va ju nu ett tag sen man sågs känns det som. Ska bli härligt att få prata ut och bara vara mig själv, osminkad risig och allt! För jag vet att hon likes me ändå lixom!



Sen peppar jag för nästa  vecka då jag och Linnea ska vara med varandra, för det var verkligen år och dar sedan! Seriöst, det bli allt för sällan nu, men det uppskattas mer dåre verkligen blir! Men känns rpoligt, vi ska typ ut och fota och prata och spåra och bara göra ingenting,! Helt skönt, stört crazy asså!  Vi måste verkligen ta och skärpa oss på det där, problemet är bara att Linnea är alldeles för poppis och alla vill vara med henne hela tiden? Hon inser bara inte de sjjälv? ;O HAHAHAH det är typ sant.....

Nää nu ska jag gå ner och göra te och dricka och chilla och sen kanske gå och sova lite mer.


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: hanna

tack;) dume=D

2009-06-19 @ 13:54:32
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0