I'm so afraid to not see your face again

Okejokej,m ska typ gå och sova snart. Eller jag har sommarlov igen, så kan vara uppe hur länge jag vill! men ska upp imorrn och städa lite innan jag drar och spelar discgolf med kippe, typ 1. och då bör jag gå upp typ 10-11 för att jag är inte bra på att städa mitt rum och det 'r som typ ett bomb nedslag. ! Seriöst, inte rent någonstans, haha!  För någon gång nu i veckan ska Samme komma och ta kort på huset som ska ut i tidningen och ut på internet. 

Menmen det var ett tag sen jag la ut yt klipp så nu blire några bra låtar här.(jag har sjukt olika stilar, kan gilla svensk rapp, heavy metall, klassiker och typ ja.. ALLT.!)
 


nu sa mamma att hon tänker väcka mig halv åtta imorrn, men glöm! jag lär itne gå upp då, och om jag gör dwt komerm jag inte vara glad!
ajja, peace out!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha va?? :o men jag skrev ju iaf att jag älskade dig också :) och alla hatar väl varandra ibland? :P

2009-07-28 @ 10:17:18
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0