första i sjunde - götet. Don't try so much, you are as good as you are.

King dag, OJA. Jag och Linnea åt som sagt glass på "Lejonet & Björnen" där hade dom väl ändå en hyffsad god glass, jag tyckte inte om smakerna. Linnea började just skrika på mig typ :"vadåååå hyffsat!!!" HAHAHA. Nää men linena dom var faktiskt ganska så goda, men jag gilalr mer smakerna som finns på AINAS i Skell. Jag tog "blåbär Cheescake" &" Peacan Kola" Medan Linnea tog "Nutello". Så vi satte oss där ute och bara chillade och hade det skit mysigt.! Sen så började vi bege oss till stan . och vi tog massa kort och sånt. När vi kom in mot stan så började både jag och LInnea att känna igen oss, Så då visste man typ exakt vars vi var, (vi använde karta först(A) haha failure) Vi hittade en skit härlig affär som hette "Toppen" där hade dom jätte snygga kläder till jätte bra priser. Jag köpte en vit T-shirt med en jätte söt pingvin på. Linnea köpte ett par skit snygga vita shorts och en knallrosa linne med samma pingvin på som jag.  Sen så givk vi runt mer och tittade oss omkring. Sen så köpte jag ett par skit härliga jeans shorts på BikBok(det var rea YEEES!)  Sen så stossade vi omkring mer och drog oss till "kompassen" och köpte isvatten på Mc Donalds, för vi höll förövrigt på att dö av svett och värme slag.  Sen så gick vi in på Lindex där vi köpte trosor , "3 för 2 - bjöd på det billigaste."  Jag härmade LInnea på 2 av trosorna för dom var så otroligt snygg, - förlåt linnea. haha. Sen så köpte jag en blå/turkos "bad hair day" mössa på rut m flera.! King, har alltod velat köpa en sån men tyckt att dom varit så dyra i Skell, Så nu ahr jag äntligen en sån.  Sen ringde mamma och vi gick och mötte henne och Gabbie på Mc. Donalds och åt.

Efter det så upptäckte vi att allt typ började stänga och kl var redan 7. Så det sög ju som lite. menmen.
Så vi började bege oss hem, men jag och Linnea hade inte alls bråttom utan gick runt och utforskade lite. Till slut kom vi till en lekpark, fast det var stängsel runt för den hörde till en skola. Så lite grindsklättring med korta kjolar är ju bara helt "great"! aha sen så skojjade vi oss där, tog mer kort. Självutlasöre är ju kung. Sen så vinkade vi till alla på spårvagnarna , men det var typ 1! som vinkade tillbaka. taskigt läge lixom. Sen svassade vi omkring lite mera innan vi bestämde oss för att gå hem och lämna grejjerna i lägenheten och dricka lite. efter ett tag kom mamma och gabbie tillbaka och mamma for ut och sprang och gabbie följde på mig och Linnea på fotovandring. Vi gick en jätte konstig väg upp till ett torn . Där satte vi oss och tog massa söta kort, Sen så var vi typ en timme på kanonerna och hopp bilder, jätte härliga var dom. Och nu sitter vi här, vi har just ätit kvälls mat. Sitter här och skrattar. HAHA vi har rokligt. imorrn blire tidig morgon gå upp och duscha typ kl halv 9, kändes dryg. Ska till Liseberg imorrn och vara där typ hela dagen(L)

ajja, nu känns det som om detta inlägg har blivit allt för långt så

PEACE OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0