I throw myself into the sea.

Har just kommit hem, mötte upp mange på discgolfen där vid två, Så vi bestämnde oss för att gå röda slingan isdag igen. IDga gick det faktiskt bättre, spelade på 98 (igår 102... men det var första gången jag spelade den!) så förbä'ttrade mig faktiskt. Sen bestämde mange att vi skulle gå en grön slöinga också, men det gick så ra för han så han bestämde att vi skulle gå röda igen... HAHA. Rickard kom och joinade oss vid 7 hålet. Jag börjar faktiskt få till rikgit bra kast när jag itne tänker för mycket och slappnar av.  Gick på 95 nu nyss. Förbättring igen, snart kommer jag juh få skit bra. AHHA!

Ajja äter iallfall plättar nu, dety är egentligen itne gott. HAr ätit det för mycket så jag blivit less typ elelr nått, Ensam hemma iallafall så högsta volymen på musiken och jag som kan alla sångtexterär det som gäller! 


( så hääääääääär glada var vi när vi åkte!->> Linnea, Jag, Gabbie och Cornelia)
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0