I know you’re leaving. I know that smile, I can tell you've been crying, You’re gonna say goodbye. I wish I could stop you, but you've made up your mind.

Ligger i sängen och ser h2o, jag är typ beroende av det, sjukt asså. Mamma hade lagat typ världens godaste middag, grekisk pyttipanna med sallas och nå sås. SJUKT GÖTT. men det kan ju ha varit det att mormor och morfar & sov och ove kom och åt här. Första gången på länge då mormor och morfar är här som jag kunnat äta med dem, för annars brukar alltid mamma planera in det då jag har träning...

Menmen, idag hade vi som sagt redovisning, vi hade fått ett "fall" där våran lärare frida var ett stressfall och vi skulle "leka" psykologer" och skriva en rapport och sen ha ett samtal med henne. Det hade vi i hel klass, hjag trodde verkligen vi skulle ha det bara i grupperna. Så det tyckte jag vart jätte jobbigt för jag tycker det är så pinsamt, eller inte pinsamt men jag tycker verklige att det är jätte jobbigt. Men både elin och frida sa sen att dem tyckte att det gick jätte bra, så.. jaaa...

men nu ska jag skriva lite på psykologin.

PEACE OUT!'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0