you can not hide yourself for death, so why not try to be friend with him?

pratade nyss me linnea, vi snackade i tele i kanske en halvtimme. och DU ÄR GULD VÄRD!
hoppas du ser till aatt vara vaken 00.00 förå vettu vad som händer!


Ska på innebandy imorrn direkt efter skolan, så blir att övertala mamma att stanna i stan så jag får tvär handla lite stuffs. Sen blire att dra förbi hos Linnea och säga grattis och ge present åt hon. SUPRISE SUPRISE LINNEA!!!!!!!!!!


TA MIG TILLBAKA DIT!!!!!!


glaaaaaaaaaad.....

Kommentarer
Postat av: Lina

hej vill du börja tjäna pengar på din blogg? kika in hos mig.. har massa bra tips, som dessutom är gratis (:

2009-04-28 @ 22:35:58
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: M i c k a

aha på så vis :D den hade hunnit till dig redan alltså :D jag ska nog ta mig och testa det där gratsgodis :D

2009-04-28 @ 22:44:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0