tjugofemteseptember,

Sitter på skolan nu, har haft idrott. Typ roligt fast vi var ute och de sög för jag hade inga utekläder med mig.
Snart öppnar matsalen så vi kan gå och äta, är jätte hungrig vafaan :O

V.40 kommer Pia hem, men jag börjar tro att de är nästa helg, och nästa helg är jag uppe i boden/Pite vafaaan :(
Norrlandmästerskapen är då, nu vart jag gärnet opepp på fara, har varit JÄTTE peppad förut. Men inte om de är samma helg som Pia kommer upp från sundsvall typ :S
MEN KYSS PÅ HENNE!


HAHA, HELT SPÅRAT,!
men jag saknar de! <3

HAHA,HELT SPÅRAT,!
men jag saknar de! <3

HAHA, HELT SPÅRAT,!
men jag saknar de! <3

HA en bra fortsatt trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0