nya klassen,

Skolan började igår, idrott&hälsa-innebandy. 
Typ att jag älskar min nya klass. Alla är jätte härliga och man typ pratar med alla, alla har kommit jätte bra in i "gruppen".
alla typ skrattar åt allt.
Igår hade vi "lärakännalekar" typ att de va kul. vi gjorde bara massa fel på lekarna och de tog ett år innan vi typ klarade dom, men alla ba skrattade! och så hade vi förstås "namnlekar" typ att jag kan alla namn redan HAHA.
Sen vare lunch, satt med emma, anna, emelie och jossan. sen på lunchen vart de att titta på när killarna spelade fotboll i "gymnastiksalen"( den är jätte,jätte liten och har typ as lågt tak) sen vart de typ lite information och mer "lekar" sen.
 

Idag fick vi sovmorgon till halv 11, chill. Mamma är värsta ängeln och skjutsade mej så jag slipper cykla. Får nämligen inte busskort, DE SUGER. Sen vart de "burträskbingo" och vi skulle göra dom sjukaste saker som man kunde typ. HAHAH "hämta en levande myra" "ta kort när någon skakar hand med johan Lindgren"(vem fan är de) " ta kort på regskylten 023" "ta kort när någon i laget simmar" osvosv. Sen vart de lunch, vi satt typ nästan hela klassen vid samma bord och som vi skrattade. Sen vart de att typ alla i klassen spelade fotboll, "boshen" (eller hure nu stavas) VS "staaaan"
jag gilldes som stan, typ boshen varom från burträsk osv.... vårat lag var typ 6-7 st och dom andra var 10 typ :S.
När vi ledde med typ 10-4 elelr nått sa ba andra laget, vi börjar ny match, coh så gjorde vi de, dom ledde i början men sen kom vi ikapp och ledde typ med 5-3 eller nått och då vare 5 min kvar och "sistamåletvinner" VI VANN! :D:D:D:D:D:D.
MAN VART JÄVLIGT SVETTIG EFTER ATT TYP SPELAT I TYP EN TIMME.
sen vart de mer "burträskbingo" och vi hiottade inge mer i våran grupp. Så då gick vi nåra stycken till shell och köpte dricka, sen vart de att sitta och chilla i sofforna. Sen när vi skulle samlas igen typ runt halv två så skulle vi ta kort. Enskiljda så att lärarna skulle kunna känna igen en typ. Sen fick vi sluta kvart i 2. Bussen gick 2 så jag stod och väntade på bussen med tim. Sen på bussen såg jag sandra och Chrille från förra klassen, typ att jag saknarom.<3

GUGGLE<3(våran klass heter så, och NEJ de är inte vi som bestämt namnen)
JÄVLIGT BRA KLASS ALLTSÅ! <3<3

Kommentarer
Postat av: thesssiiiiiii

hahaha härligt att du trivs bejb <33 hahaha jag trivs jag med ;) hah men faaan så bleeh att vi inte går på samma skola din fan ;) haha men vi ses ju ;) u are my bitch <3333

2008-08-19 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0