Fast allt levande försvinner, så finns minnet av dina handlingar kvar.

Igår var en bra dag, var och träffade Erica - har inte träffat henne på ett halvår för hon har varit i Australien. Sen for vi till Mormor och Morfar.
Nu på morgon har jag och mamma varit och handlat, sen så har Christer varit förbi här och lämnat massa 360spel, så sitter och spelar ett av dem nu, Ninja Gaiden. Tacktack tack för lånet!!! 

Sen så vid 3 ska jag börja bege mig mot Edda, vi har match nere i Övik halv 8. Så blir match och åka massa buss idag. Kommer väl hem efter 01.00 inatt. Sen så imorrn blire match kl 11 på morron. Sen jobb 17.30-05.00. 

Nu ska jag spela spelen jag lånade av Christer
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Christer

Du ser ju typ rädd/galen ut xD crazy eyes ;)

2012-03-16 @ 15:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0