But you had me believing it was always something that I'd done.

Förra veckan var typ ändå en himla bra vecka.
Lyckades få ihop 35 timmars jobb, så det känns ändå bra. Mycket slit med det äre värt sen när lönen kommer! Kunde vara med på innebandyträning, har varit borta jätte länge för först avr jag sjuk, sen fick jag ont i ryggen men nu så kändes det verkligen jätte bra att få springa av sig. Och det var så skönt också! Sen vart det spontanutgång med Nadja på fredagen, också himla trevligt. Sen så på lördagen drog vi och var med Emma, Cicci, Björn och Robban - himla roligt det också. Så ändå bra vecka!

Idag skulle vi egentligen haft träning, men halalrna har stängt nu näre är sportlov. Så jag ska ut på en prommenix, ska se om jag lyckas få med mig nån. Annars får jag helt enkelt gå själv.
PEACE OUT!

kusinskara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0