And than you'll know that maybe, you'd be better off when I'm not around.

Var ute med Corrny och hon fotade mig litegrann(ville ha en ny profilbild på fb, för var så spyless på dem förra!). Denna bild tycker jag vart småcharmerande, gillar locken som hänger ner. 
Från och med måndag(imorrn) så jobbar jag 8 dar i sträck, jag känner riktigt peppen...! Men pengar är bra att ha iallafall, lyckats spara ganska så mycket nu ändå. Fast mycket försvinner när jag och mamma drar utomlands. 
Ska fortsätta leka och redigera bilder i ps nu.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: minabrun - photo

sv: okej, tack så mycket! :)

2012-06-24 @ 21:39:54
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: Christer

När drar du och Maria utomlands då? :)
Sen är du väl charmig på alla bilder? ;)

Svar: Vi drar i mitten av Juli :) Typ 13 :D!!! Peppen!haha, neesch :$
HannaH Lindgren

2012-06-24 @ 23:03:19
Postat av: Christer

Sweet! :D Vart ska ni åka då? :) Klart du är :)

2012-06-25 @ 07:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0