Where I come from, there's a big ole' moon shining down at night.

Har haft en underbar vecka nere i Uppsala tillsammans med Rebecca  och Kalle! Men nu tillbaka till verkligheten. Jobbar stängning ikväll, så blir jobb mellan 16-00.30 cirka. Sen så innan det ska jag möta upp Sofie som jag inte träffat på evigheter(!) för hon har varit i USA hela december typ. Så ska bli intressant att uppdatera allt typ, få höra senaste skvallret haha. Vettefan varför jag är vaken nu, men pigg som en mört är jag iallafall så ska väl försöka väcka småsyrrorna som inte är vakna men börjar om en timme typ = snäll storasyster!
PEACE OUT!

förövrigt älskar jag min nya frisyr(fast den är minst 2 decimeter kortare)

Kommentarer
Postat av: Linnea

aaaaaa, har du klippt bort håret =(

2012-01-20 @ 19:43:51
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0