I wish I could turn these tempers into trust.

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har just nu paus i min städning. Skulle egentligen vara ledig från den 28dec-5januari, men snäll som jag är när dem ringer så svarar jag ju ja. Så blir stängning hela veckan nu, måndag till söndag.(2a-8e för dem som inte hänger med)  Måndag till onsdag fram till 1, torsdag till lördag fram till 5(?) och söndag fram till 1 igen så massa klirrklirrklirr!

Men det gör inte mig något alls, tvärtom får massa pengar och jag trivs sjukt bra på mitt jobb. Blir som så glad av att vara där. Skulle typ kunna hänga på jobbet varje dag även när jag inte jobbar! Evve, ska vi hänga där tillsammans nån dag ;)?

Sen så har jag även klippt mig, haft en jätte mysig nyårsafton med jätte bra folk, hunnit soendera bra tid med mormor&morfar sen så även pratar med min kära bror! Och snart drar jag söderuuut! och nu vart de här inlägget alldeles för långt sååå
PEACE OUT!
morfar, jag och gabbs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0