Vi kan gunggunggunga du och jag!

Godmorgon världen!
Sitter här och äter frukost(choklad+muslü) och dricker också te. Idag öppnar jag, för er som ville veta! Det violl säga att jag börjar 8. Sen jobbar jag typ hela dagen(till klockan 6). Jag gillar typ öppning, det är rå chill. Sen så äre typ värsta härlig personal idag(de äre typ alltid) så kommer bli en jätte bra dag idag!! Nu är jag så där pigg igen.(det är nog chokladen)
Sen ikväll så blire kanske hänga med Linnea, vi får se om den saken. vi kommer inte hinna prata så mycket för att vi båda jobbar idag, och när jag inte jobbar jobbar hon och när hon inte jobbar så jobbar jag. Så blire jämt. Men vi får försöka smyga iväg några sms eller nått!(hör av dig Linnea om du ser de här!)
Nu ska jag typ fortsätta äta och sen ska jag se nå avsnitt av bleach innan jag beger mig till jobbet.
PEACE OUT!

så här hade jag kunnat se ut om jag snackade i telefonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0