Now I'm counting all the stars.

Haha, så här sere ut jämt när jag har gjort en ny design. Ändrar så många olika smågrejjor hela tiden, och trycker lät upp sidan 200 gånger. Men det måste man ju göra om man vill ha det snyggt och perfekt. Skulle inte förvåna mig alls om alla är jag(förutom 50 typ som är unika). Haha menmen.
Idag väntar jobb mellan 11-18.30 och sen efter det äre inenbandyträning som står på schemat. Hoppas det går bättre idag än i Måndags(det måste det göra). Och direkt efter det blir det sängen(kommer va jätte trött och hoppas jag somnar direkt!)
Nu ska jag ta mig nått att äta innan jag vandrar i väg till jobbet(preliminärt tar bilen.)
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0