Don't speak, I know just what you're saying. So please stop explaining, don't tell me cause it hurts.

Vaknade för kanske en halvtimme sen av ett sms från Nadja, hon ville träffas och gå på stan lite innan jag börjar 4. Vi får se hur mycket vi hinner, blir nog kanon hur som.
Jobbar hockeypass idag, från 16-22.30 med Cicci och Björn - dem är så härliga så det blir nog kanon det med!
Funderar på om jag ska ta mig något litet att äta innan jag ska träffa Nadja. Hon skulle ändå duscha först.Men nu blire att ta den där biten av mat.
PEACE OUT!
Saknar stugan så naaaanting!
Där kan man bara vara sig själv utan att någon dömmer alls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah älskar bilden med mössan och fiskespöet, puuuuss / sugis

2012-02-19 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0