Åh, jätte nostalgi från gamla semester bilder!

Åh vad jag saknar våra resor med bilen och husvagnen genom hela Europa och till och med Asien och Afrika! Här kommer massor med bilder från Kroatsien, Marocco och Turkiet.

Kroatien 06
Här spenderade jag min 14års dag haha... på en bilverkstad i Kroatioen.
På dem här bilderna byggde vi vårat egna takräcke för att vi var tvungen att lämna vår husvagn där axeln hade gått sönder och inte gick att laga.
Voilá!

Marocco -04?
jag och bror min♥
Jag och mina 4 syskon♥
Åh, minns den där morgonen så väl. Sov mitt ute i öknen under stjärnklarhimmel. Helt underbart, vi red dromedar dit ut.

Turkiet -05?
Vart nå fel på gränsens system. Så vi blev stående i några timmar och spelade Kubb med dem andra som stod med oss i kön haha!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fina bilder å så roliga minnen för er :) Kul att se er så små ;)

2012-02-21 @ 03:43:10
Postat av: Kajsa

Så jävla ballt!

Hoppas allt är bra med dig också =)



/Kajsa (en före detta Gugglis(?))

2012-02-21 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0