Another star has fallen without a sound, another spark has burned out in the cold.

Sitter nere hos syrran och Kalle här i Uppsala och dricker te. Jätte trevligt att få träffa dem och ba umgås lite. Inte så ofta det händer! Så verkligen roligt att få vara här nere. Åkte ner i söndags och jag stannar här tills på lördag, då drar jag vidare. Mot nya äventyr! Tror det kommer bli kanon. Kommer hem sen till jul. Eller, jag jobbar från den 21a. Sen så är det massa planer som jag inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra efter nyår. Men det löser sig nog på ett eller annat sätt. Tror der kommer bli bra i slutändan. 
NU ska jag ta och vara social med syster.
PEACE OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0