You were always waiting, but now I came home and noone were there.

Ojojoj vilken helg. Fått mig kanske 8 timmars sömn på hela helgen, så snacka om att jag är helt slut och död nu när jag kommit hem från jobbet. Jobbade från 8-18 så hyffsat länge. 
Pite var lite av en flopp, fast himla mysigt hade vi iallafall på bilresan dit och tillbaka, vi får dra en riktigt roadtrip istället.
Sen gårdagen bjöd på jobb, sen så drog jag och Nadja till Björn och Cecilia och spelade spel, dunkade musik och hade det jätte trevligt. Sen så drog vi tjejer ut, vi besökte 3 olika ställen, sen varte max=massa maaat!! 
Klockarn ringde sen på tok för tidigt imorse(7), så hade jag sovit i 3½ timme - yaaaay! 
Nu sitter jag i sängen, just duschat, ska äta fruktsallad med grädde, se film och ba njuta av att jag är ledig massa dagar nu!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0