Shalalalalalallala, se i smyg - ja pojken är för blyg, att våga ta en kyss.

Haft två jätte härliga dagar, igår så for jag och grillade hos Nadja och Anton. Rå god mat och jätte trevligt sällskap. Sen så drog Anton på jobbet så jag och Nadja såg skräckis och pratade och hade jätte tevligt. 

Sen så idag så har jag spenderat hela dagen med Bella, vi drog först och fikade på lilla marie, sen så drog vi förbi hemma hos henne och bytte om till ridkläder och drog till deras häst borta i ingenstans. OCh där red vi lite grann. Och det är så sjukt stor skillnad att rida på ridskola och att rida som vanligt med en häst som inte blivit sönder skänklad och fått munnen sönderdragen med trens. Så har lite ont i ljumskarna(sjukt) men hennes häst var typ mysigaste evver! 

Sen så såg vi skräckfilm i hennes lilla superhörna. Sjukt bra film, men åh vad äckliga varelser det var som var i den filmen. Ville ba kötta dem! "Don't be afraid of the dark" hette den iallafall. Och nu är jag hemma och imorrn väntar jobb.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0