Jag undrar om du, hade kraft att ge dig av.

Det känns verkligen att våren ändå börjar vara på väg, och ju mer jag hoppas desta mer söar det... Det haglade i söndags, igår och idag vare strålande sol när jag gick till jobbet och när jag jobbat nån timma så börjar det snöa. Kul liv. Jag vill ha sommar nununu, inte nå mer snö... Är förövrigt glashalt ute nu. 
Ikväll blire att bara ta det piano(som paps brukar säga) och försöka få tag på min bror som aldrig vill svara.
PEACE OUT!
Det här påskägget väntade på oss arbetare på jobbet, typ snällaste chefen ever!
Sen så det där blåmärket upptäckte jag typ i söndags! 
Är från matchen 25/3, visste att jag hade fått en boll där och ett blåmärke. Men trodde inte att det var så där stort!! Ser hemskare ut i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, vi har ett större ägg på krysset =P

2012-04-06 @ 21:38:52
URL: http://linneasintressen.blogg.se/
Postat av: Jimmy

innebandy är fan bästa sporten ever!

2012-04-07 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0