Ba före är så roligt med listor och webcam bilder!

Snodde listan av sugminanka


Vad är det första du tänker på när du vaknar?
"Bara 5 minuter till" så somnar jag om igen.

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nej

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Bara syrrorna, för vi är så sjukt obrydda med varandra.

Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Skulle aldrig hända, men jag hoppas då att den skulle de!

Vem av dina vänner står dig allra närmast? Olika

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nej

Vem är den största idioten du känner? Bör inte nämnas här.

Vad är det bästa som hände dig idag? Att bli väckt av syrran och kalle som anlände till skellefte idag!!

Hatar du någon just nu? Hata är ett mycket starkt ord.


Vem tog senast på din rumpa? Jävligt bra fråga.

Har du syskon som är äldre än 21? Har ett syskon som är 21, gills de?

Hur fick du ditt senaste blåmärke? Har ett vid benet som jag upptäckte typ i tisdags, och har ingeeeeen aning om hur jag fick de. Förmodligen på jobbet.

Saknar du någon just nu? Jeap

Är du längre än de flesta i din ålder? Tjeje - ja. Killar - nej?

Pratar du ofta? Pratar alldeles för mycket!

Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Jeap, har gjort det också.

När gapskrattade du senast? Typ idag, har roliga syskon ibland.

Brukar du tänka innan du talar? Självfallet...!

Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jeap, jag vill så sjukt gärna. Måste bara hitta nått värt att tatuera in!

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja, alldeles för mycket.

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Jag berättar inte allt för någon, men jag har folk som jag vet skulle lyssna.

Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Förmodligen inte, men skulle bli stött av att dem inte gillade den

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? haha verkligen inte

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma, hemma hos mamma och på willys&ICA

Vem/vilka har du umgåtts med idag? Familjen & återigen familjen

Är du en elak person? Beror på vem man frågar

Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? En utlandsresa typ på dirren!

Vad lyssnar du på just nu? Lukas Rossi - hollywood

Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Gör dem säkert

Vem skrek du senast på och varför? Förmodligen gabbs haha, sorry

Är du rädd för mörker? Beror på vem jag är med.

Vad drack du senast? Vatten

Tror du att två ex kan vara vänner? Beror på hur "the break up" såg ut.

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja

Skulle du vilja vara berömd? Kanske, eller njaa.

Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? ...

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? finns många

Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? hela två gånger!

 


Kommentarer
Postat av: linnea

hihi gillar dig när du är lesbisk

2011-11-26 @ 18:09:58
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0