Standing in line to see the show tonight and there's a light on - Heavy glow.

Tjabba tjena hallå!
Idag fyller mamma år, så vi har firat henne. Blev först på stan och köpa presenter åt mamma med mina två småsyrror. Hon fick 2 olika teer: "Citron/lakrits" och "världens bästa mamma", sen fick hon också två blomkrukor med smårosor i, + två par string hahhaa. Tror aldrig mamma har skrattat så mycket som när hon öppnade paketerna. Smarta som jag och cornelia är så slog vi ju in stringen runt tepåsarna(i) KACHIIINg, så hon dog av skratt när hon öppnade dem. Sen blev det godgod middag som mamma gjort. Och kust nu sitter jag ute på balkongen och dricker te - rå mysigt! Mamma drog till hennes kille och kommer vara där ett ganska bra tag, sen blire förmodligen spela kubb och spel med henne och systrarna när hon kommer tillbaka.
PEACE OUT!
min "fina" utsikt från balkongen. haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0