I'm not pretending to be somebody else, i'm just being me.

Igår vare bad på vb på morgon med linnea, första doppet på vitbergs lixom. Vi for dit till typ 10 och sen vid halv 3 så fick jag skjuts av linnea på moppen till jobbet.
Sen efterjobbet(typ vid 11) så satte jag mig och pratade med jeppe, richard och emelie och vi bestämde oss för att fara och bada i hampjärn. Var riktigt mysigt med brasa och allt. En toppen kväll. Tror vi kom hem där vid 2.

NU ska jag däremot till boviken och bada med gabbs(har jag sagt att jag gillar att bada?). Hon ville till falkan men där äre så jävla mycket mygg och knott tycker jag - så då blir det boviken istället!

MEnmen, nu ska vi snart ta bilen och ge oss iväg.
PEACE OUT!


försök där jag och gabbs skulle se arga ut.
ÄLskar gabbs pekande finger:"du gör inte om de där" typ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0