I really leave this world the way it left me.

: HE IS <censored> AMAZIN
4:40 stephcartini: I really leave this world the way it left me
4:40 frankieveee320: whats your new years resolution?
4:40 sonyadam: love u
4:40 lukasrossi: cyamack is playing on this song
4:
tjenaaa!
Sitter nu och väntar på att forsan ska höra av sig, blir att gå på stan. Kommer nog bli bram var jätte länge sen amn sågs, simon ska också följa med. Det blir nog bra det med. Ska höra med dem om dem har lust att typ ta en fika eller nå och ba sitta och slippa frysa sen haha.
Var med Oliver igår, vi spelade nhl(jag vann!), sen så började vi se filmen "drag me to hell" men oliver vart så rädd(fegis...) så vi bytte till "the uninvited". Den är så sjukt bra kan jag tala om för er! Och så sjukt smart, alla borde se den! Sen såg vi också "the other guys" lite random, men den funkade.
Menmen, nu ska jag börja göra mig iodrning typ så jag och klar när forsan och simon kommer med bussen.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0