I don't know why, I just can't seems to keep up like I used to.

hmm, kul. Har lyckats sova max en timme inatt. Har legat och hostat hela natten och det har känts som att hela halsen bara krymper för varje hostning. Inte kul att den näst sista dagen på mitt sista jullov(för ett tag ifl) så lyckas jag få världens feber och förkylning. Ska ta och pallra mig upp och göra lite te för att sen se om jag lyckas somna om och få sova åtminstone någon timme till.
PEACE OUT!

ungefär så där blev det i söndags,
när jag vaknade och insåg jag var sjuk.

Jag vill dessutom ha sommar igen!
Låt mig slippa denna eländiga vinter.

Kommentarer
Postat av: Christer

Man måste ju bara älska vintern, den är så varm och trevlig ;)

2011-01-11 @ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0