2010test - Ba för jag är wannabee linneeaaa aka sugminanka

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? Det har funkat
Bättre än förra året? njaaa
Har du träffat några nya vänner? haha ja faktiskt, många typ
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Första gången på station
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? hur många som helst
Isåfall vilken? alldeles för många
Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt? nej
Har du kysst en främling? nästan haha..


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010?
Stor till familjen hhahaha...

Har du varit kär? -
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft sex någon gång under året? -
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej, tur de
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nja inte på riktigt
Har du varit i slagsmål? nej


PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
ja
Har du skämt ut dig? haha, om jag har!
Har du ljugit för en vän? ja...
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i?
JB
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du någon i din skola? pass

Har du gjort något framsteg? nej
Har du haft alla rätt på ett prov? nej

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner?
håller med linnea, var inte den här frågan nyss? - jo de har jag.
Har du förlorat en vän? inte förlorat dött, men tappat kontakten helt - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nej.
Har du gått bakom ryggen på en vän? "Ja om de går fortare än mig?" - linneas svar - så jävla klockrent!
Har du ljugit för en bästavän? ja...
Har du haft en relation med en vän? nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0