I'll always help you dry the tears that you've cried.

Kom just hem från jobbet, gick faktiskt bra idag. Jag börjar som vänja mig mer och mer vid allt och så. Känns konstigt att gå och lägga sig nu, det har ju till och emd hunnit bli ljust ute nu, för en timme sen var de mörkt. Så ja det är lite randomt. Sen så var det ganska många jag kände som kom dit. Älskar Oskars kommentar mest(han var lite smått onykter),
han ba: "Hannah, du är mycket snyggare i dina vanliga kläder."
Jag ba: "Ja det tycker jag med haha.",
och sen han ba: "Du var faktiskt ganska så ful i dem där kläderna..."
Så jag ba:" haha, det är faktiskt sant!"
han ba:" Ja verkligen."
Men lixom ändå, tack för de hahahahhaha.
menmen, nu blir det att sova.
PEACE OUT!

gammla bilder fortfarande. randomt, funderar på färga håret igen btw.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha men du ändrar dej ju hela tiden ;) "åååh vill bli mörkhårig" och nästa sekund "fyfan vad snygg jag var i blont!!!!" ;)

2010-09-05 @ 18:54:03
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0