Since you're gone my life have move along.

Sitter i köket och fryser som bara den, det är jätte kallt. Så jag har satt igång våran minifläkt ♥. Ska också ta något att äta hade jag tänkt, men jag kan inte komma på vad. Ett ständigt problem med vad man ska äta det här... Men ajja, var egentligen tänkt att när corrny slutat skolan att vi skulle hitta på nå, men emil ringde och undrade om jag ville jobba istället för han. Så jag och corrny ska hitta på nå efter jag slutat kl.8. Så det kommer nog bli awesome. Men som ja sa, ska göra nå att äta.
PEACE OUT!

ännu en halloween bild, däremot är det ända redigerade på den här kontrasten.
Så "blodet och blåmärkena" och det är vattenf'rg som jag och syster målat dit. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0