Wild boys will be wild, still acting like a child.

Kom nyss hem vi var och handlade på icamorön. Jag fick köra, typ lycklig! Tycker det är jätte härligt att köra. Nu siter jag och proppar i mig bullar och jordgubbssaft♥ och försöker hålla mig vaken, för trots att jag typ sovit 5 timmar nu under dagen så är jag sjukt otroligt trött. menmen, nu ska jag se Veronica Mars och christer... - JAG ÄR INTE BEROENDE!
kom på att jag idag fick veta att mormor ska operera sig, vart typ sjukt orolig nu. Lycka till mormor och hoppas att allt går bra!♥
PEACE OUT!

tagga sommar!


Kommentarer
Postat av: Christer

Fin bild =)



Och du är visst beroende xD

2010-03-29 @ 22:16:01
Postat av: HannaH

christer - haha tack (A) NEJ JAG ÄR INTE BEROENDE! :]

2010-03-29 @ 22:47:25
URL: http://hannahli.blogg.se/
Postat av: Christer

Det är du visst =D ^^

2010-03-29 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0