no more, never again !

Mår så sjukt bra, har nog inte mått så här bra på länge. Allt känns underbart just nu. Kom hem efter en kanoners träning med grabbsen, gjorde massa mål, la jätte många bra passningar, placerade mig rätt och så vidare - kunde inte gått bättre. Sen så innan det har jag haft en underbar dag med linnea, började med att jag kommer hem från skolan och hon ligger sovandes i min säng, och hon såg ut att drömma så sött så man ville ju inte väcka henne. Vi gick på promenad, prata som ba den, köpte 1;- glassar på coop och hade allmänt trevligt. Och jag akn inte annat än att säga att det är över. all smärta. Vill ba göra massa saker, vill ut och springa, köra världens hårdaste kickboxpass, va med massa kompisar och ba leva livet och ha allänt roligt.
PEACE OUT!
fyffaaaan vad livet är underbart.
och fyfaan vad en mening kan ändra på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0