You keep telling me these lies, haven't you noticed that i know the truth?

Har just kommit hem efter en jätte härlig kväll/natt. Jag och aljh bestämde oss för att vi ville fara och grilla, så jag, aljh och rickard drog till falkan. Jag åkte inlines och dem cyklade. Typ just när vi kommit dit så kom robert och richard också och joinade oss. Aljh badade och vi grillade korv. Sen varte för kallt så vi drog hem till aljh och spelade GH. Sen så drog richard och robert, så jag, aljh och rickard spårade och pratade. Och rickars tyckte vi var konstiga osv osv. HAHAH. Sen så när jag just kommit hem så möter jag mamma utanför som ska handla. Så jag följde med till macken. Och blir inget sovande för mig, för om typ 2 timmar så ska vi sätta oss i en bil påväg till sundsvall. Så jag sover i bilen istället. och nu har det här inlägget blivit jätte långt.
PEACE OUT!
vi syns på onsdag gullet♥

Kommentarer
Postat av: Zaneta

nice :D

händer idag då? :)

2010-06-24 @ 08:42:55
URL: http://zanetaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0