It've been to so many moments in my life where I can't find anyone to turn to .

Har sett massa supernatural nu, och det är lika bra som vanligt! Blir nästan bara bättre och bättre för varje avsnitt jag ser. Är så jävla trött så jag funderar på att gå och lägga mig redan(och jag är ledig imorrn, vad är de här... ) Nä men blir typ det, gå och borsta tänderna och sen sova.
Fast en annan sak är att jag tycker det är ganska fail att jag inte vet vad jag har för ögonfärg riktigt. Har typ alla möjliga färger i dem! Så, baserat på alla dem här tre bilderna, vilken färg skulle ni säga att jag hade? intressant att veta, för alla säger olika hahah. !

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt klart blå

2010-06-07 @ 22:11:43
Postat av: Energiiska

blågröna med en "gul" ring runt pupillen!

2010-06-08 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0