The rain falls angry on the tin roof as we lie awake in my bed.

God morgon världen !
Vädret är inge vidare idag, molnigt och inge sol... vars tog sommaren vägen?
Ikväll äre innebandy som står på schemat. Och jag hoppas att mamma låter mig spela! för marcus tror att jag typ har brutit nått i foten eller fått en spricka. Men det tror inte jag, för då borde det ju göra ont hela tiden? Jag har bara ont när jag lägger den i ett visst läge och lägger "ett tryck" på, fast den är typ svullen... men ändå så jag tror inte det är något allvarligt. Hoppas att jag kan få älska innebandyn idag, för i torsdags vart jag så förbannad så jag verkligen hatade innebandy haha.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0